2011. szeptember 29., csütörtök



Köszöntök mindenkit én is a blogunkon, Endre vagyok.



Tegnap este Gáspárral a Sparban jártunk, visszafelé úton megpillantottunk néhány söröző, kedélyesen beszélgető világoskék mezben, zászlókkal sétáló alakot. Ekkor jutott eszembe, hogy este 21.05-től RB Salzburg - SK Slovan Bratislava Európa-Liga focimeccset rendeznek a városban. Amint visszaértünk a koleszba, megkérdeztem, hogy mennyi a jegy, és hogy el lehet-e menni rá, mire a Professzor csak annyit kérdezett : Mikor jössz/jöttök?



A meccs fantasztikus hangulatban telt (videó,hang anyag kicsit később) az 1. félidő 0-0-ja után a második az 59.percben góllal kezdődött 77.ben ismét eredményesek voltak a helyiek, a slusszpoént az eredetileg szlovák Svento mutatta be a 90.percben hatalmas góljával..végeredmény tehát 3-0



Este 11 után a Bondeko felöli ajtón sikerült bejutni, elvileg csöngetni kellett volna, de nyitva volt, mikor fölsétáltam az elsőre, hogy szóljak megjöttem a prof csak intett egyet.



A nap többi részében tanítási órákon vettem részt. Volt: német,történelem, hittan,angol és földrajz órám, melyek egy részében szótáraztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése